ظرفیت اكران فیلم های سه بعدی در ایران وجود دارد
نوشته شده توسط : zwembril

'بهنام وارسته' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: پنج اثر سینمایی سه بعدی با استقبال گسترده مخاطبان در قالب سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر اكران شد.

وی ادامه داد: فیلم های سه بعدی در روزهای برپایی جشنواره در پنج نوبت در ایوان شمس اكران شد و در مجموع هر فیلم 10 نوبت نمایش داشت.

مدیر شركت ایتالیا فیلم اینتر نشنال یادآور شد: مالكیت فیلم های سه بعدی پخش شده در سی امین جشنواره فجر متعلق به این شركت بوده و آثار یادشده با نظر معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر توسعه فنآوری این مجموعه اكران شد.

وارسته گفت كه این نخستین تجربه اكران فیلم های سه بعدی در كشور است، معتقدم مشكلات موجود در نمایش عمومی برخی آثار سه بعدی به نسخه این آثار ارتباطی ندارد و به ایراد سالنها مربوط می شود.

وی ادامه داد: اكران فیلم های سه بعدی در این 10 روز نشان داد كه قابلیت نمایش چنین آثاری در كشور وجود دارد اما باید امكانات مورد نیاز برای نمایش این اثر فراهم باشد.

مدیركمپانی ایتالیا فیلم اینترنشنال گفت: برای ادامه اكران فیلم های سه بعدی در ابتدا باید كارشناسان ما امكانات موجود در سالن های سینمایی برای نمایش عمومی این فیلم ها را بررسی كنند زیرا احترام به مردمی كه علاقه مند به اكران چنین آثاری هستند برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وارسته با تاكید بر لزوم اطلاع رسانی درباره اكران سه بعدی فیلم های سینمایی یادآورشد: علاقه مندان با مراجعه به سایت www.idealcinema.ir می توانند اطلاعات مربوط به چگونگی نمایش این آثار را مشاهده كنند.

فیلم های 'بچه های جاسوس 4'، 'هوگو'،'حریم' و 'هیولایی در پاریس' از آثار نمایشی سه بعدی در جشنواره امسال فجر هستند.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: آلمان , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: